Türkiye'de video oyunculuğunun bitişini gösteren bir sorun daha. Biz oyun firmaları Türkçe seslendirme, altyazı ekler mi diye beklerken Steam bile ülkeden çekiliyor. Bu belki de sadece oyunları etkilemeyek, geliştiricileri de zararı olacaktır.
Arjantin ve Türkiye.. Dünyada gıda enflasyonunun en yüksek olduğu 2 ülke. Gerçekten trajikomik. Adamlar resmen "Kardeş sizdeki enflasyonla biz baş edemiyoruz, işinize gelirse dolarla alın, gelmezse almayın." diyip vurup kapıyı gitmişler. Ben 96 doğumluyum, kendimce çok zor bir gençlik yaşadığımı düşünüyor idim ama 2010'larda genç olmak bile şu zamana göre büyük bir şükür sebebiymiş. Genç arkadaşlar, Allah yardımcınız olsun.
Ben de 96 doğumluyum ama bence en çok bize vurdu bu kriz. Evet lise zamanlarımızda filan daha iyiydi ekonomi ama tam iş sahibi olacağımız, para kazanacağımız, ilerisi için mihenk taşı olacak kararların alındığı vakitte büyük bir ekonomik sıkıntının içine girdik. En çok bizleri etkiledi. Önceki nesil işini, yuvasını, geleceğini kurmuştu, sonraki nesil için ise hala bir şans var, belki düzelebilir.