benim eğitim sitem var tüm katılımcılar sosyal medyadan whatsapptan telegramdan geliyor.başk yerden gelmiyor .nasıl olacak.bizim de mi sonumuz o eksi bakiyeli ekran
İnşallah benim yaşadıklarımı yaşamazsın gerçi bu eksi bakiye ne olacak onu da bilmiyorum