Omerbulutxs adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Lise mezunu olduk hocam yine girebilir miyiz bu kart ile
Onu detaylı sorman lazım ordaki gişeye açıktan dahi oluşan öğrenci kabul ediliyorsun ama sizin için durum ne olur ne biter bilemiyorum.