AnaBayin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Evet öğrenci iseniz daha ucuzdu yılda 2 kez giriş hakkınız var sanırım.
Lise mezunu olduk hocam yine girebilir miyiz bu kart ile