İlk yarı oyunumuz müthişti. Çok fırsat kaçırdık. Bayerni adete ezdik. Ancak unutulmamalıdırki bayern kontroları şansa Sane sayesinde kaçırdı, önde baskı yapacağız derken arkada çok boşluk veriyoruz. Muhtemelen Tuchel bunu farketmiş 2.yarıya önlem olarak başlayacak ve araya topları daha çok deneyecektir. Buda durdurulması zor hal alacaktır. Umarım yanılırım ve kazanırız.