Bir Fenerbahçeli olarak tebrik ederim. Gerçekten Şampiyonlar Ligi kalitesinde bir devre çıkardı Galatasaray lakin çok koştular. İnsanüstü bir efor varsı takımda. 60'dan sonra oyundan düşmezlerse puan alacağını düşünüyorum. Umarım böyle devam ederler.