Galiba öyle değil. qt olarak bitiyor ssonu
Anladım hocam. Bitcoin Core uygulamasında da bu şekilde arayüz oluyordu ondan sorayım dedim

Çekim yapmak için o uygulamada cüzdan şifresini hatırlamak gerekiyordu, sizinkinde de o şekilde ise inşallah hatırlıyorsunuzdur