BFOlmaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şuan maça doğru yola çıkıyorum trafiğe kalmamak için umudumuzu yitirmiyoruz
Stadyumdan Güzel fotolar atmanı bekliyorum hocam 😂