Daha detaylı bilgi alabilir miyiz, opencart 3x kullanıyorsanız kendi api var , belirli işlemler için sağlı şekilde çalışmaktadır. Sadece api istiyorum dediğiniz de boşluk da kalıyor. api ne için kullanacaksınız.