Hocam elinizdeki ürün oksitlenmiş ondan dolayı alıcısı olmaz. Yakın dönem paralarında basım hataları gibi şeyler olmadıkça çok değerli olmuyor maalesef. Arkadaşında dediği gibi bazıları kilo ile satılıyor.