Şimdi varsayalım ki siteyi açtım. Kesinlikle sadece sağlam kaliteli seo uyumlu ve uzunca makalelerden oluşan içerikler giriyorum, sadece! Ve tamamen özgün. Ama bunu ayda bir yapıyorum. Yani ilk içeriğimi girdim bir ay sonra bir tane daha, sonuç olarak bir yılın sonunda sadece 12 sağlam içeriğim var.
Peki böyle yapsam, sizce arama motorları ile aram nasıl olur? Limoni mi yoksa kebab mı?

Kebap demişken gece gece cidden canım çekti
Blogspot yazarları ne durumdaysa o, çoğu aynı aralıkta paylaşıyor. Ama tavsiyem haftalık civarları olur uzun süreli içerik aralıkları olacaksa.