Milyonlarca sığınmacı türk vatandaşlığı aldı.
Anayasa 66.maddeye göre Türkiye vatandaşı olan herkes TÜRK sayılıyor.
Bir zenci bende Türküm dediğinde Türk olarak mı görmemiz gerekecek?
Bir hata var cümlende "SAYILIYOR". Ben anayasaya bakmam, ben Atatürk'ün ilkelerine bakarım.
Bir kaç milyon sığınmacı değil, alayı gelsin Türk sayılmazlar onlar. Onların gelmesi veya gitmesi benim Türklüğümü etkilemez. ETKİLEYEMEZ.
Türkler en eski tarihlere sahip milletlerden biri, bir kaç soysuz tarafından gömüleceğine inanmıyorum ben.
Ayrıca eğer o zenci kendini Türk gibi hissediyor ve bu ülke için çalışıp çabalıyorsa evet o kişi Türktür. Mustafa Kemal Atatürk'ün konuyla ilgili "kendini Türk hisseden herkes Türktür" şeklinde bir sözü vardır.