ayseertekin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Türkçen varsa sende anlarsın. Yazıyo zaten geçersiz trafik diye açmaz. Sen yine de bi bileni bekle! Başımıza gelmese yazmayız heralde dimi ????
"Yazıyo zaten geçersiz trafik diye açmaz. " şu cümlendeki gramerden hangi türk ne anlasın. Neyse haklısınız hocam eyvallah.