Merhaba arkadaşlar, yazdığım kodlar windows cihazda xammp localhost üzerinde sorunsuz çalışıyor. Kodları ve veritabanını macbook xampp localhost üzerinde çalıştırmaya çalışınca son aşamada veritabına kayıt noktasında 500 ekranına düşüyor. Sorun ne olabilir nasıl çözebilirim yardımlarını bekliyorum.