Merhaba hocam. Aras kargo ile anlaşma yapma sürekli sorun yaşarsın. MNG kargo en son ucuzdu ve sıkıntı çok yaşamıyorsun. Kapıda ödeme olduğu için müşteri siparişinin üzerine düşmüyor. O yüzden çok fazla kargo geri dönüyor onu da belirteyim. Rahat bir şekilde 10% dönüyor. Yurtiçi çok pahalıydı en son. Küçük bir öneri yapayım birde hocam. Ne olursa olsun giden kargolarınızı sıkı takip edin. Daha yeni Aras kargo 6 tane kargomu çapraz yaptı. Kargoda çok fazla kayıp oluyor. Çok sıkı takip etmeniz gerekmekte.