Boğaz ağrısı yok bende ancak muazzam bir kas ağrısı var ayağa kalkmayı bile istemiyorum.
Senelerdir fibromiyalji rahatsızlığını çekerim ancak bu kadar kaslarım hiç ağrımamıştı.
Ara ara gelen afedersiniz balgamlı öksürükte cabası.. Umarım hepimiz sağlığımıza kavuşuruz.
Herkese çok geçmiş olsun.