Hocam daha önce bu taraz bir durumda ban aldınız mı? Aldıysanız sonra itiraz ettiniz mi ettiyseniz sonuç neydi. Kurban olayım altı boş desteksiz yorum yapmayın. Ben bilen birilerinden cevap beklemek için açıyorum konuyu.
Türkçen varsa sende anlarsın. Yazıyo zaten geçersiz trafik diye açmaz. Sen yine de bi bileni bekle! Başımıza gelmese yazmayız heralde dimi ????