Çok çok geçmiş olsun hocam bencede var
Dediklerinizi hepsini şuan çok kötü yaşıyorum ne yapacağımı bilmiyorum geçmiş olsun
Kış çayı iyi geliyor.
Dinlenin.
Düzenli uyuyun, uykunuzu alın.
Bol su için.
Doktora gidin.
Kış çayının sıcak buharını içinize deriiiin çekin, anında ayağa kalkıyorum ben bunu yapınca. Soğuk algınlığı geçirdiğimde.