muslumozer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Böyle bi alt limit mi var ben 300 tl için bile vergi ödedim
Fatura kesmeniz ve bu geliri beyan etmeniz gerekmektedir. Bazı antlaşmalar gereği çift vergilendirme yapılmıyor.