Sabahtan beri konuların silindiğine dair mesaj alıyorum.
Aynı kategoride limit dolayısıyla silinen bir iki konu var onlar için teşekkür ederim yönetim ekibine ama şöyle bir durum var;

Örneğin hazır site satış konusu açmışım. Kategoride 2 konu limiti var. Bir diğer konum ise site kurulum hizmeti.
Bu ikisini aynı diyerek "Konunuz var ondan devam ediniz." denilerek silmişler. Sabahtan beri buna benzer 3 konum kaldırıldı.

Repor bugün bana mı çalışıyor? Veya moderatörler değil de bu Report otomatik bir sistem mi hatayla mı siliyor anlamadım?