Orky adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hayat çok garip az önce farklı bi konuda insanların 30 k maaşı paradan saymadıklarını gördüm burada ise çocuğuna mahcup bir babanın konusuna hiç biri yorum yapmış değil.

Allah yardımcınız olsun bana iban iletirseniz ufakda olsa yardımım olsun isterim.
Arkadaşın birkaç gün önce açtığı konuları bir okuyun isterseniz. Aslında ben sevmem yaptığım veya başkasının yaptığı yardımların reklam edilmesini. Allah katında yapılan en iyi yardım gizli yapılan yardımdır. Hiçbiri yorum yapmamış dediğiniz cümle için bu yorumu yapıyorum. Cenabı mevlam dizinde yardımlarınızı kabul eylesin inşallah.

https://www.r10.net/search.php?searchid=69690727


Hayırlı günler.