mertia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
basit ve güzel bir arayüz olmuş hocam. renk uyumları da güzel duruyor ben beğendim. başarılar
Teşekkür ederim isteyen arkadaş olursa satabilirim sadece arayüz şeklinde.