Müneccim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İsimde bir tane R, bir tane O harfi yeterlidir. Fazlası aşırılık getirir. Çocuğunuzun isminde 2 tane O, 3 tane R harfi var. (Doruk Murat Orun)

https://www.youtube.com/watch?v=-dIvdJX8O8o