ayseertekin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Diyen sen değil miydin ya neden 2. tekil şahıs kullandın pardon konuyu açan sandım sizi. Bence 3. sırada yandex var
ne diyorsunuz hocam