merhaba 1 ay önce ifadeye çağırıldım ama ifadeye çağrıldığım şehirde olmadığım için şuan olduğum şehirdeki adresi verdim polis tamamdır kağıt oraya gelince sizi ararlar dedi ama neredeyse 1.5 ay oldu ne arayan var ne soran var yakalama kararı çıkmasından korkuyorum problem olur mu ?
Tekrar karakola git. Araman barsa gbt cıkar zaten.