mercian adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
merhaba 1 ay önce ifadeye çağırıldım ama ifadeye çağrıldığım şehirde olmadığım için şuan olduğum şehirdeki adresi verdim polis tamamdır kağıt oraya gelince sizi ararlar dedi ama neredeyse 1.5 ay oldu ne arayan var ne soran var yakalama kararı çıkmasından korkuyorum problem olur mu ?
e-tebligatın açık mı? Onu kontrol et, e tebligat düşmüştür belki. Gidip karakolda ifade ver.

sorun çıksın istemiyorsan bir avukat ile görüş