Merhabalar,
bir projemiz için sanal pos firması aramaktayız. Kullanıp memnun kaldığınız firmaları önerirseniz çok sevinirim.
PayTR: Komisyonu güzel fakat valör süresi 7 gün veriyorlar, bu da çok fazla. Öneririm
Vallet: %3,4 oran veriyorlar fakat kesintilerdi falan filan derken %4,7 oran alıyorlar. Önermem
Paymax zaten Vallet'e ait.
Param pos için başvuru yaptık fakat destekleri çok geç.
Bunların haricinde önerilerinizi sunarsanız çok makbule geçecektir.