Hakikaten okurken kriz geçiriyor insan. Hocam keşke hakeme değil direkt mahkemeye ver deseydiniz, çok yıpratmışsınız kendinizi. Zaten iadeyi yapmışsınız. Hiçbir hukuki mercide haklı çıkma şansı yok.