Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şirketin ana merkezi bir Avrupa ülkesinde yer alıyor. Türkiye'ye yeniden fatura ettiğimiz vakit çift vergilendirme olmuyor. Bulunduğumuz ülkede de KDV'yi geri talep edebiliyoruz.
Şirket ingilterede sanırım. Kdv'yi nasıl geri talep ediyorsunuz?