NSDevelopment adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam low poly görseller üretebiliyor mu
denemedim hocam . stable diffusion dipsiz kuyu gibi daha yeni öğrenmeye başladım ancak her şey mümkün gibi duruyor ve gün geçtikçe gelişiyor.

canyucel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ekran kartınız ne hocam? Sonuçlar benimkinden çok farklı
hocam benim ekran kartımda da sonuçlar berbat çıkıyor . bu görselleri amazonun sunucusuna stable diffusion kurarak oluşturdum . günlük 4 saat gpu kullanım izni veriyor.


https://www.youtube.com/watch?v=sm85GNmq66c