Merhabalar bir botumda çıktıyı txt olarak kaydediyorum ama bu şekilde değilde bunu excel olarak kaydetme imkanım var mı ?

a-b-c-d sütünü olucak şekilde
user kısmı a sütünuna şifre kısmı b kısmına denk gelicek sekilde yapabilir miyiz ?