Yardımcı olundu… Yorumlarda yardımda bulunmaya devam etmek isteyen olursa diye konuyu kilitlenmesi için raporlamıyorum. Herkese teşekkürler.


Merhaba, iyi akşamlar herkese.
Öğrenci bir arkadaşımıza 500 TL yardımda bulunmak istiyorum. Lütfen sadece öğrenci olup, ihtiyacı olan birisi pm üzerinden iletişime geçsin. Gerçekten ihtiyacı olan birisinin hakkına girilmesin.

Dileyen varsa konu altından diğer öğrenci arkadaşlara yardımda bulunmak için yorum yapabilir.

Herkese tekrardan iyi akşamlar dilerim.