Nookta adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
GSC de url getir dediğinizde hata alıyormusunuz?
Hayır hocam gelen url yi dizine eklemesi için yolluyorum. Bugün tekrardan yaptım sonrasında kota hatası aldım