Merhaba arkadaşlar
Masaüstü bilgisayarıma modemden çektiğim internet kablosu ile internete bağlanıyorum ancak çok yavaş bu sorun telefonda wifi ile bağlanınca olmuyor . Sizce kablonun etkisi varmı (bence var ) var ise önereceğiniz bir kablo firması vs varmı ? şimdiden teşekkürler