akarcatasarim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
5-6 ay önce Yurtdışından getirtilen bir ürün aldım satıcı 0 olduğunu belirtti. dijital versiyondu. Dolap üzerinden aldım. Uzun zamandır kullanıyorum bir sorun yaşamadım.
kaça aldın hocam?
+ 2 kol mu.