Hocam intel taraflıyım kendi kasamı 1 yıl önce topladım o yüzden ve tamamen kendi tercihim olarak. Hem içerisinde bulunan bazı markaları sevmiyorum daha önce sorun yaşadım ama ben yaşadım diye siz yaşayacaksınız diye bir şey yok. 3090 İ9 Gayet memnunum ve kartın 8GB olması bir tık garip fiyatından tasarruf o yüzden al veya alma diyemem hocam araştırmanı öneriyorum.
Biraz daha sistemlere göz at kim bilir belki daha iyisini bulursunuz