Merhabalar arkadaşlar.
Vereceğim metamask cüzdanına 0,10 ETH göndermek istiyorum.
Önce transfer sonra ödeme şeklinde kabul edecek R10 üyelerinden komisyon dahil toplam kaç para istiyorsunuz pm ile belirtirseniz memnun olurum