İstanbulda akasya avmdeki Appledan aldım hocam direkt. Mağazaya gidip aldım. Çok memnunum. Telefonumun pil sağlığı 🔋 %88 ve bir gün boyunca asla yetmiyor pili. Burada da battery pack hayat kurtarıyor.
Şöyle diyeyim
Sabah üniversiteye gidiyorum %100 şarjla
Öğleden sonra 2 gibi şarjı %26 civarında kalıyor telefonumun
Battery pack taktığımda %80e kadar 1 saatte şarj ediyor.
Telefonumun şarjı %80 olunca battery pack i çıkarıyorum. Bu %80 şarj da akşam 8-9a kadar rahat yetiyor zaten.
Battery pack ile telefonumu %80e kadar dediğim gibi şarj ettikten sonra battery packin geriye kalan şarjı %7 civarı
Ben çok memnunum. Hayat kurtarıyor derler ya hani. AYNEN ÖYLE 👏🏻👏🏿
Anladım teşekkür ederim. Yurtdışı seyahatlerimde banada lazım olacak, sormak istedim.