Konu
Airsoft Tabanca arıyorum
20-10-2023, 15:19:57
#23
Nakrufian
Ben de de asg dan wesson 6 inç modeli var 6-7 yıldır kullanırım güzel silah biraz namlu uzun . Ama tahribatı yüksek, eğlence amaçlı bağda bahçede kullaniyoruz