Hakkınızda hayırlısı olsun, Boyabatlıyım bende. 57 gördüm mü sormadan durmam
Aslında ben de boyabata bağlıyım kanberoğullarını biliyorsan hepsi dayım olur

Ek olarak instadan ekledim
Paraşüt e-fatura kullanacaksanız sakın kullanmayın.
Bakalım yol ne gösterecek
Hakkınızda hayırlısı olsun, umarım her şey gönlünüzce olur.
Allah razı olsun sağolun