ademakcan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hakkınızda hayırlısı olsun, Boyabatlıyım bende. 57 gördüm mü sormadan durmam
Aslında ben de boyabata bağlıyım kanberoğullarını biliyorsan hepsi dayım olur Ek olarak instadan ekledim

umutkosse adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Paraşüt e-fatura kullanacaksanız sakın kullanmayın.
Bakalım yol ne gösterecek

shentaweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hakkınızda hayırlısı olsun, umarım her şey gönlünüzce olur.
Allah razı olsun sağolun