yavuzselim57 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merkezdenim ben Ama şuan Türkiye de değilim Kıbrıstayım hemşerim çıkması çok mutlu ediyor beni bu forumda
Hakkınızda hayırlısı olsun, Boyabatlıyım bende. 57 gördüm mü sormadan durmam