ne için kullanacağınıza bağlı. Çelik bilye ile daha kısa mesafeli, kısmen daha az isabetli ama tahribat gücü yüksek bir performans alırsınız. Pellet ile daha yüksek mesafeli, daha isabetli ancak kısmen daha az tahribat gücü alırsınız.
Plastik bb ile sadece karton hedef vurursunuz. Şişe felan patlatmak yok zaten.
ben 10-15 metreden çelik bilye ile şişe vuruyorum eğlenceli oluyor. Tüfeğim ise pelletliydi. 50 metreye kadar dürbünüyle parayı vurduğum oluyor.
Hocam bende kapalı ortamda kullanabileceğimiz bir airsoft silah arıyorum. Satıcılar pek yardımcı olmuyor açıkçası. Kapalı ortam olduğu için ve 3. kişilerin eline vereceğimiz için çelik bilye istemiyorum.
Uygun rakamlarda plastik mermi ile ortalama 8-10 metrelik bir alanda atış yapılacak bir model önerebilir misin?
https://www.kolayav.com/urun/umarex-...irsoft-tabanca bu modeli düşünüyorum ilk etapta.