vido adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sizin araç biraz dışardaymış yerine iteklemiş biraz.
hocam napıyosun adama zaten kaçmış kaçacağı kadar birde sen yangına körükle gidiyorsun rica ediyorum biraz daha duyarlı olalım hepimizin başına gelebilir