Yaklaşık yarım saat önce sitelerindeki canlı destekteki arkadaş ile görüşüp bir paket satın aldım, Reseller PRO paketi, aldıktan sonra kurulumda oluşan bir hatadan dolayı WHM panele menüler eklenmemiş, ticket açtım. Beklerken bu konunu son sayfalarını okumadığım için yorumlara bakmak istedim. Olumsuz yorumlardan dolayı daha sorunum çözülmeden hizmetimi iptal etmek istedim. Geri iade olmadığını belirttiler. Giden 100 TL olmuş olsun. 20 dakikalık, daha kullanılmamış bir hizmet için bile iade yapmamanızı hoş bulmadım.
Hizmet sözleşmemizde kurallarımız açık ve net bir şekilde belirtilmiştir. Oluşan sorunlar için düzeltme talebinde bulunmanız, sizlerin en doğal hakkıdır ve bu talebi yerine getirmek bizim sorumluluğumuzdadır. Ancak iade işlemi etik açıdan uygun olmayacaktır, çünkü kurallarımız açıktır. Eğer ürünü satın almadan önce belirli bir süre boyunca test etme fırsatı sunmamızı isteseydiniz, bu konuyu değerlendirebilirdik. İyi günler dileriz.