Yaklaşık yarım saat önce sitelerindeki canlı destekteki arkadaş ile görüşüp bir paket satın aldım, Reseller PRO paketi, aldıktan sonra kurulumda oluşan bir hatadan dolayı WHM panele menüler eklenmemiş, ticket açtım. Beklerken bu konunu son sayfalarını okumadığım için yorumlara bakmak istedim. Olumsuz yorumlardan dolayı daha sorunum çözülmeden hizmetimi iptal etmek istedim. Geri iade olmadığını belirttiler. Giden 100 TL olmuş olsun. 20 dakikalık, daha kullanılmamış bir hizmet için bile iade yapmamanızı hoş bulmadım.