Merhaba r10 ailesi uzun süredir Tek Başıma Kazançla Ayakta Durmaya Çalışıyorum Zorlanmaya Başladım Kazandımla Her Ödemeyi Yapmaya Çalışıyorum Bu seferde bana Fazla Mıktar Harcama Para kalmıyor Baska Nasıl Ek kazaç yapabilirim Mağlum 2010 Askerden Geldimden Kendi Ayaklarım üstünde durmaya çalısıyorum Aile Destek Alma Yapmıyorum Yaşadım Özel Sorunlar Nedeni İle Burdan Yada Pmden Bilgi vermek İsteyen Olursa Özel Numaramı Pm İletebilirim Hayırlı Geceler İyi Akşamlar.
Vergi Vs ne Varsa Kapanış Yapılcak Gibi Görünüyor İyi Sinirlerim Bozuldu Her türlü şeye Maddi anlamda Harcama yapamıyorum Sınırlı Sağlık Sorunları Başladı .