Seyir halinde giderken zıplayınca gelen pişmanlık hissi.
Sadece Togg için değil tüm araçlarda durum bu.
Air süspansiyonun tek artısı park halindeki duruşu. Onun haricinde rezillik.
Yani güzel duracak diye konfor ve mühendislikten vazgeçiyorsun. boş iş.