Dediğniz modelle tecrübem yok. Glock tipini sevmediğim için araştırmamıştım ama Umarex firması Glock vb silah tasarımlarını yapıyor.
Aşağıdaki silah güzel ancak plastik bb atmakta. Tahribat olarak birşey beklememek lazım. 2. el temiz silah biraz zor gibi düşünüyorum. Bakımını herkes yapmayı bilmeyebilir. Direk tüpü tak ateş et mantığıyla kullanılmıştır diye düşünüyorum
https://www.izmiravmarket.com/urun/u...-tabanca-siyah
bide havalı tabanca ve airsoft arasında fark varmış çelikmi daha iyidir yoksa plastik bilyemi