Daha iyi bir etkisi olur. Zaten sitenin anasayfasına bir backlink almak yerine bir konuya veya post'a backlink almak daha mantıklıdır.
profil link anasiteye almasan daha iyi hocam. web 2.0, profil, yorum gibi linkler tier 2-3 linklerdir. pbnlere alinabilir, ya da tier 1 backlinklerinize backlink olarak alinabilir. özetle kaliteli backlinkleri destek amaçlı kullanılır
Üstatlarım teşekkür ederim. Değerli yorumlarınız için