Ben TR deyken instagramda AvrupadanAyakkabi diye bir sayfadan 2 kez alışveriş yapmıştım. Özellikle New Balance 530 modellerinde TR ye göre cok daha uyguna gönderiyorlar. Kargo gümrük vs hersey dahil fiyat veriyorlar.
Tek dezavantaji : PersonalShopper olarak hizmet veriyorlar sanırım. Kredi karti ile ödeme yok. Ödemeyi havale yapiyorsunuz adiniza ürünü markanin kendisinden tedarik edip TR ye gönderiyorlar. Teslimat yoğunluğa göre 3-4 haftayi buluyor. Ilk siparisimde 2 haftada gelmisti. 2. Siparisimde 4 haftayi bulmustu. Ama orijinallik ve uygun fiyat için değer mi değer.